شناسهٔ خبر: 178725 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گردنه عبدل‌آباد استان مرکزی مجهز به سیستم روشنایی شد

افتتاحیه معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: یکی از موضوعات مهم در بخش راه در شهرستان تفرش احداث روشنایی در محور تفرش - سلفچگان محدوده گردنه عبدل‌آباد بود که فاز دوم این پروژه به طول ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، طی مراسمی آیین بهره‌برداری از پروژه احداث ۶ کیلومتر روشنایی طولی در محور تفرش - دستجرد با حضور مخلص الائمه استاندار مرکزی، ولی‌الله بیاتی نماینده مردم شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس، اتابکی فرماندار شهرستان تفرش، حجت‌الاسلام اجرایی امام جمعه تفرش، نوروزی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و... برگزار شد.

 گردنه عبدل‌آباد استان مرکزی مجهز به سیستم روشنایی شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در این آیین گفت: یکی از وظایف این اداره کل، ارتقای سطح ایمنی جاده به منظور کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن است که خوشبختانه طی چند سال اخیر اقداماتی خوبی نیز در این خصوص صورت گرفته است.

محمدهادی نوروزی بیان کرد: یکی از موضوعات مهم در بخش راه در شهرستان تفرش احداث روشنایی در محور تفرش - سلفچگان محدوده گردنه عبدل‌آباد بود که فاز دوم این پروژه به طول ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال اجرایی شد.

 گردنه عبدل‌آباد استان مرکزی مجهز به سیستم روشنایی شد

به گفته وی یک کیلومتر از این مسیر در سال ۱۴۰۰ مجهز به سیستم روشنایی طولی شده بود و با اجرای فاز دوم نیز در مجموع هفت کیلومتر از این محور به سیستم روشنایی مجهز شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از برنامه‌ریزی برای اجرای فاز سوم این پروژه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.